21 november, 2008

Ja, se det snöar...

Vintern kom i en rasande fart... Nu e allt vitt här o eftersom jag inte har vinterdäck på bilen (än), så har Jan fått köra mig lite i kväll. Vi var på Maxi o handlade o sen körde han hem Jenny o mig. Och eftersom Jessica passar Jenny i natt, så fick Jan komma o hämta mig lite senare.
Nu har vi ätit fläskkarré, klyftpotatis, sallad och massor av vitlökssås :) Mätt o trött så kommer jag nog somna i soffan om en stund.
Pratade med Jessica för en stund sedan... Jenny hade gått i o lagt sig i sängen o somnat utan minsta problem. Går framåt... första gången Jessica passade henne, så somnade hon i Jessicas säng.. sen har hon somnat i soffan o nu själv gått o lagt sig. Hon ringde mig o sa godnatt o att hon älskar mig mest i hela världen :)

Tikis saknar nog Tarzan lite, men hon får vara utan honom denna helgen. Han har ju varit hos Jan några dagar denna veckan o nu e det Tusses tur att få ha lite sällskap.

1 kommentar:

Vicki sa...

Vad har ni hittat på idag? Varit ute och åkt pulka?

Ha det bra,Vicki