24 november, 2008

Måndag

Det har gått bra när Jan har passat Jenny idag. Dom har ritat, byggt pussel o tittat på tv. Jenny e inte mycket bättre o ska vara hemma i morgon oxå. Jan vabbar då med. Nu e vi hemma o jag håller på med middan. Blir spagetti o köttfärssås idag. Fast Jenny vill inte äta nåt, bara dricka vatten. Ska se om jag kan locka i henne nåt lite, om så än bara några tuggor.

Har varit svinkallt att jobba idag. Vissa grejor kan vi inte göra med vantar på o givetvis var det sånt vi skulle göra i dag. Frös om fingrarna så dom var alldeles röda o jag knappt kände dom :( Förhoppningsvis så blir det lite annat att göra i morgon.... fast det kommer ca 800 bilar :(

2 kommentarer:

Vicki sa...

Hur är det med Jenny? Har hon ont i halsen? Det är inte halsfluss hon har fått? Det går mycket nu men det är ju dem tiderna också.

Ha det bra,Vicki

Vicki sa...

Blir ju så när ens barn är sjuka. Då blir man lite pjollig.

Jag har ju hatt både Hampus och Amelia som varit mycket sjuka men jag är inte bättre för det. Nu när Ronja blir sjuk så kan jag bli likadan.

Kolla bara så hon inte åkt på halsfluu eller något liknande eftersom hon har hög feber. För det hade hon?

Det är många som är sjuk med feber så jag blandar i hop lite.

ha det,Vicki