05 november, 2008

Sovit..

över 8 timmar i natt.. det var väl duktigt?! Innan klockan var 21.15 så sov både Jenny o jag... med öppet fönster, för det var så varmt. Jenny läste en sida i Askungen för mig, sen var hon så trött.
Ja, hon var lite sur innan dess, för att hon fick plocka undan det hon hade dragit fram. Men hon gjorde det och vi blev inga större ovänner. Samma sak har gällt i kväll, så snart lär hon sig nog att man plockar undan det man drar fram. Hon e iaf med på att vi ska packa undan alla saker hon inte använder o lägga det på Jans vind. Ska fixa en liten hylla som vi kan sätta upp hennes böcker på o även en låda där hon kan samla alla teckningar. Jag borde oxå ha en sån låda... det går inte en dag utan att jag får teckningar/lappar där det e hjärtan, står mamma o puss. Igår fick jag även ett kuvert av henne där hon skrivit vår adress.

I morgon ska det visst vara möte på jobbet o då ska vi få reda på hur det går med varslen på jobbet. Tydligen ska 20 till varslas o tack o lov så tillhör jag inte dom. Men fattar inte varför dom måste göra av med folk, när vi har häcken full o inte hinner med....

På lördag ska Jan o jag jobba... inventering. Jessica o Robin passar Jenny. Nästa helg ska jag iväg på kurs både lördag o söndag, så aningen så passar Jan Jenny, eller så ska hon vara hos Lizette.

Nu ska strax Pontus o jag gå ut med lite sopor, jag ska ta lite disk o sen i säng.
Blev f ö en väldigt god middag i kväll... potatis, champinjonsås, helstekt fläskytterfilé, kokta grönsaker o smördeg :) :)

Snart e det fredag :) :)

Inga kommentarer: