14 november, 2008

Fredag = fridag

Varit ledig i dag. Skulle på möte på morgonen o tog ledig hela dagen. Efter mötet åt jag frukost o sen gick jag o la mig.. o sov i 5 (!) timmar. Fattar det inte själv, inte alls likt mig.
Jan hämtade Jenny på skolan o det gick hur bra som helst, bortsett från att jag glömde ringa o säga att det var han som skulle hämta.
När jag kom upp till Jan sen, så hade Jenny sång- och dansshow för oss.

I natt sover jag hemma o i morgon kl 8 lämnar jag Jenny hos Jan, för att sen köra på kurs i Malmö. Kommer hem mot kvällen o sen ska jag på kurs på söndag igen. Sover antagligen hos Jan i morgon.
På söndag ska Jenny på kalas hos en klasskompis o det tycker hon ska bli jätteroligt. Jan sköter lämning o hämtning. Han e riktigt "pappig" just nu :) Märkte hur Jenny njöt av det, att han skötte hämtning o sånt idag. Hon var på så gott humör när jag kom upp till Jan... längesen jag såg henne sån. Ska höra om han kan ta henne en natt sen oxå, utan att jag e med. Så vi får se hur det funkar o så jag kan få sova ut en enda morgon :)

1 kommentar:

Vicki sa...

Det är ju jätte bra att det fungerar så bra mellan Jenny och Jan!!

Hur länge är du på kurs om dagarna?
Får ni någon god mat där?

Var det så struligt med resan att få det att fungera? Tur att jag inte skulle hålla på med det.

Ha en bra helg,Vicki
Ska du hitta på något när du fyller år? Alltså ha fest för släkten eller något?