29 november, 2008

Sovit

en stund nu.. lite mer än en timme. Fortfarande trött, så jag kommer nog somna tidigt i kväll.
Vi ska köra till Jan om ett tag. Eftersom Jan o jag stannade till på Sibylla innan o ungarna gick på McD, så tänker jag inte laga nån middag ikväll, utan vi tar nåt lättare, troligtvis varma mackor. Ska köra bort till CityGross o handla innan vi kör till Jan. Lördagsgodis köpte vi redan igår, men just nu e jag inte sugen på nåt sånt alls. Ser bara fram emot en lugn o slappig kväll.

2 kommentarer:

Vicki sa...

Var har du hittat det skylten med 410 på?

Är också trött så jag har legat en timme på sängen. Fast nu är jag uppe vi ska se film jag och Jonas.

Vicki

Vicki sa...

Japp, vilken häftig skylt?

Skönt du piggnade till? Här har man åkt på maginfluensa kan ju inte säga att jag är på topp. Det är det värsta jag vet.

Hann ni med allt idag skyltsöndag och kalas?

Ha det bra, Vicki