16 oktober, 2008

Torsdag kväll

och det blev ingen simning för Jenny i kväll. Hon fick ett lite utbrott, skrek o gick på för att hon inte fick glass och eftersom hon inte lyssnade på det jag sa, utan bara var arg, så sa jag att då blev det inte nån simning... Visserligen blev hon arg för det med, men nu såg hon att jag menade vad jag sa. Sen lugnade hon sig, vi körde på Maxi o hon gick snällt med i affären utan att tjata det minsta lilla. Sin gosekudde har hon glömt hos Jan, men hon somnade ändå snällt för ca 30 min sedan. Tror hon sovit för lite nu i veckan, därför hon varit så gnällig. Och så när hon blir sån, så blir hon arg på Jan för att han inte sagt att han älskar henne tillräckligt många gånger. Men hon blir glad o lite generad när han skickar slängpussar till henne :)

Nån som tittade på 3:an igår om den tjocka madamen? Gud, så smal jag kände mig :) Hon vägde 280 kg o drömde om att väga 500 kg... Ärligt.. hon var faktiskt riktigt äcklig! Hon finansierade sitt ätande med att "vika" ut sig på nätet....
Jag finansierar mitt "ätande" med rikskuponger :) Fast de kommande två veckorna ska Agga, Jeanette o jag banta tillsammans. Ska skiftas om att laga mat till varandra o sånt.

1 kommentar:

Vicki sa...

Jag har inte sett programmet på 3:an. Fast jag såg henne på nätet. Jag fattar inte hur man kan ställa upp på det och vill väga ännu mer. Hon kommer nog inte till att klara det.

Hon är precis tvät om mot alla andra. Andra försöker gå ner några kilo och hon vill öka på sina.

Vad händer i helgen hos er?

Ha det bra,Vicki