31 oktober, 2008

Äntligen fredag...,

Gud, så härligt. Ont i ryggen som f*n... legat mycket böjd o kollat skador under bilarna. Men jag e på gott humör o var t o m uppe på Uffes kontor o smådansade lite av glädje :) Och det var inte för att han beviljade mig lite ledighet :)
Saknat Jan på jobbet, han har varit på kurs idag. Och det e en av anledningarna till att jag faktiskt e lite irriterad o nyligen skickade ett sms till Dennis.

I kväll ska ungarna ha tv-kväll med mys o i morgon ska dom ha taco-kväll. Så jag har lovat att hålla mig borta. Tar t o m katterna med mig när jag kör till Jan. Jenny ska ha med sina pysselgrejor, så jag tar oxå med mina o så pysslar vi tillsammans i morgon. I kväll blir det inget pyssel... kommer nog somna tillsammans med Jenny. Ska vila så mycket jag kan denna helgen, så ryggen inte lägger av. Har så mycket att göra på jobb, att det just nu inte funkar att bli sjukskriven. Och jag vet sedan tidigare att sjukskrivning e det enda som får ryggen att må bra. Snälla Patrik, kom snart tillbaka!!

2 kommentarer:

Vicki sa...

När jag fick problem med min rygg, då jag gick till narpapaten. Då fick jag som tips att röra på mig hela tiden. Inte ligga och inte sitta bara gå och gå....

Jag blev bra till slut med hjälp från honom också. Han var kanon!!!

Är det Jessika och Pontus som ska ha kompisar tillsammans?

Ska du vara ledig snart? Ska ni hitta på något?

Ha det bra,Vicki

Vicki sa...

Igår så hade vi myskväll, åt alla midda tillsammans. Vi fixade founde.

Idag så jobbar Jonas, han började 10 innan dess körde han tjejerna till farmor och farfar. Så jag hade tänkt att träna åkte dit men det var stängt. Var ju helg idag så långt tänkte idag jag.

Ikväll ska Jonas och jag gå på bio om vi får biljetter till nya Bond.

I morgon blir det Axel 1årskalas med midda. Så då slipper man laga själv å är det extra gott.

Ha en trevlig dag,Vicki
Vi var på Vellingeblomman för ett tag sedan. Det var trevligt, tomtebyn var med igång.