09 oktober, 2008

Middag

Hade sagt åt Jessica o Pontus att dom skulle ha middan klar när jag kom hem... o det hade dom oxå. Makaroner o hemmagjorda köttbullar. Var jättegod o jag ska nog ta med lite till jobb i morgon.

Jenny har varit o simmat i kväll o nu sitter jag här o dricker en kall kaffe latte. Ska snart stoppa Jenny i säng o sen ta itu med lite disk.
Dagens mål har varit att Jenny skulle simma, så det e avklarat. Ska ta o gå ut med lite sopor sen, så då har jag gjort en bonusgrej oxå :)

2 kommentarer:

Vicki sa...

Jodå det är bara bra här!! Skönt det är fredag i morgon :-)

Hur är det själv idag?

Så duktiga barnen är som gör hemma lagade köttbullar det är inte det enklaste.

Ha det bra,Vicki

Anonym sa...

Jag tror att de är duktigare än du tror. Köttbullar lagar man inte i en handvändning. Bra ungar!!!!!
Fortfarande otroligt förkyld.