28 oktober, 2008

Tisdag

I dag kom Jessica, Jenny o Robin till mitt jobb strax innan jag slutade. Jenny tyckte det
Min pvar jättekul att träffa mina arbetskamrater o blev generad när Jan pussade henne :) Sen körde vi hem Robin, som nu varit hos oss i två dagar. Han får gärna vara här, trevlig kille!

När vi kom till Trelleborg så lämnade vi Jessica hemma o hämtade Pontus o körde till Maxi.

Jenny fyller 6 år i morgon o har beställt China box till middag o sen tårta med marsipan. På sitt "kalas" i morgon har hon bjudit Jan o Robin. Fast Robin kommer nog inte i morgon igen. Min planering sträcker sig dock inte längre än till kl 5.15 då jag ska sjunga o ge presenter :) Ska försöka komma ihåg för att fota henne o hennes paketer.

Just nu har jag migrän o givetvis så har jag inga migräntabletter :( Gissa vem som ska gå på apoteket i morgon efter jobb.

Jessica o Emily kom för en stund sedan... alltid lika trevligt när Emily kommer hit, en jättetrevlig tjej :)

1 kommentar:

Vicki sa...

Vet inte riktigt vad som händer till helgen hade en del planer men får se hur länge dem håller.

Hade först tänkt ha lite mys här hemma på lördag men så ska Jonas jobba kväll. Så vi ska ha det på fredag i stället. Fixa lite god mat och så ska Amelia gå bus eller godis.

På lördag hade tjejerna tänkt åka till farmor och farfar eftersom dem inte träffats på ett tag. Både farmor och tjejerna har varit sjuka.

Fast så hade Ronja över 39graders feber när jag hämtade henne idag. Så därför får vi se vad som händer.

Vi hade tänkt gått på bio med under höstlovet men det blir svårt att hinna med.

Ska Jenny klä ut sig något?

Ha det bra,Vicki