30 oktober, 2008

Regn o åter regn :(

Usch, vilket jäkla väder det varit idag. Har frusit nåt fruktansvärt på jobb. Och det bara dräller in bilar... vi har inte en chans att hinna med, tror vi ligger 2 dagar back just nu. Patrik e sjukskriven o Agga har massor av kontorsarbete, så det e bara Almedina o jag som synar för det mesta. Agga hjälper till när hon hinner. Ska bli skönt när Patrik kommer tillbaka.
Det var skönt att när värmen kom igång i bilen på vägen hem.. tur det inte e jag som kör, för jag somnade *s*

Efter jobb följde jag med Jan upp... tog en kopp kaffe o sen kom Jenny. Vi körde på Maxi o Jan köpte en present till Jenny, som hon blev överlycklig för. "Gör egna ljus", hette det o så fort hon kom hem så satte hon igång o gjorde egna ljus. Jessica o Robin hjälpte henne.

I morgon e mina samåkningskollegor på kurs, så jag kör själv :( Men Jan har varit snäll o låtit mig få låna hans bil :) Mer bensin i hans bil ;) ;) Fast just nu längtar jag mest till nästa fredag :)

När vi åker till Jan i helgen så ska både Jenny o jag ta med våra pysselgrejor o pyssla så mycket vi bara kan :) Hon e jätteglad att hon fått egna pysselgrejor.

*del av inlägget bortplockat. Men allt e offentliga uppgifter så egentligen spelar det ingen roll*

Nu ska jag göra Jenny sällskap... krypa ner under täcket, pussa henne o sen sova som en stock.

1 kommentar:

Vicki sa...

Så roligt för Jenny att hennes farmor kom!! Har hon någon kontakt med henne i övrigt??

Så snälla Jessika och Robin är som pysslar med henne.

Blir det kalas senare fram över??

Ser du så många komentarer jag fått dem senaste dagarna?

Tycker det är väldigt roligt med min blogg just nu :-) :-)

Vad händer till helgen?

Ska försöka hinna uppdatera senare i kväll!!

Ha det bra,Vicki