27 oktober, 2008

Krax

Jag kraxar som en kråka nu i kväll..tappar väl snart rösten. Tyvärr har jag svårt att vara tyst, gillar att prata :)
Det fick jättebra när Jenny var hemma med Jessica, hon har haft jätteroligt idag. Dom var o åt lunch på kinarestaurangen (china box) och Jenny åt nästan en hel portion (hon o jag brukar annars dela). Och jag har sovit som en stock i natt... Jan o jag hade nog klarat mig på en 90-säng... var mysigt att lägga nära utan att varenda gång ha en Jenny mellan oss :)

Efter jobb mötte Pontus upp mig hos Jan o så har han o jag gått o handlat födelsepresenter till Jenny. Hon fyller år på onsdag. Vi var även o köpte en hamsterbur till, ska dela på hamstrarna så det inte blir en massa ungar. Nu sitter Jenny på Jessicas rum o spelar tv-spel. Jessica o Robin e o handlar.
I morgon vill Jessica ha Jenny hemma. Robin sover här i natt oxå o då får dom låna min bil o kommer o hälsar på ute på mitt jobb. Så Jan hämtar mig i morgon bitti :) Har ringt Lalle o meddelat. Hade visserligen kunnat sova hos Jan i natt, men jag ska vara hemma hos Jenny o mysa när vi går o lägger oss :)

Förresten, Jenny har döpt om hamstrarna. Dom heter inte Johan o Cecilia längre, utan nu heter dom Kasper o Emma :)

1 kommentar:

Vicki sa...

Brukar Jenny sova hos er när ni är hos Jan?

Några planer för helgen när det är halloween?

Ha det bra,Vicki