25 oktober, 2008

Lördag

och i natt har jag sovit lite bättre. Och Jenny har sovit i över 12 timmar.
I dag har vi varit på Ikea och hjälpt Jan handla nya stolar. Köpte några värmeljus oxå när vi ändå var där. Jenny var i lekhuset o hon tyckte det var jättekul.

Jan o jag bestämde igår att vi ska ta Tarzan med när vi åker till honom i kväll.. men för en stund sedan så bestämde vi att även Tusse ska få följa med :) Så om en stund ska vi göra oss klara o köra. Jag ska göra middag i kväll... Lasangette, vitlöksbröd och sallad. Och Jan diskar :)
Jenny ska ta ett bad och sen ska hon o jag ligga i sängen o mysa o läsa en bok. Sen ska jag ta ett bad o försöka skrämma bort lite baciller och känna mig friskare en stund. Slutar troligtvis med att jag somnar i soffan sen :)

1 kommentar:

Vicki sa...

Lasangette är så himla gott!! Länge sedan vi gjorde det.

Äter du riktig mat på helgerna?


ha det bra,Vicki