21 oktober, 2008

Jag har lila hår ;)

Titta själv :)
I skolan skulle barnen rita sin familj o jag kunde inte låta bli att ta ett foto på Jennys teckning.
Och igår hade hon pekat upp mot Jans lägenhet när klassen var ute o gick, o sa att där bor hon.

Bantningen går bra. Åt en halv rågbulle innan jag körde till jobb... sen till frukost åt jag ett äpple (dom var jättegoda, mamma!). Till lunch åt jag en halv matlåda med kycklingsallad. Hann inte mer, för sen skulle jag köra till Trelleborg på möte. Åt lite till sallad när jag kom hem o resten har Jenny ätit upp. Hon tyckte t o m att det var gott med svamp :)
När jag hämtade Jenny idag så var hon förkyld o lite febrig, så i morgon får hon stanna hemma. Har frågat Jan om han vill vabba... annars så gör jag det. Men isf kunde han passat på o vårdat sin egen förkylning.

Sen i morgon kväll så ska vi gå på nyinvigning på Bilpartner.

Inga kommentarer: