11 oktober, 2008

Lycklig

Måste bara säga hur lycklig jag är :) Mina barn har börjat hjälpa till hemma, Jenny är på så gott humör o jag är "upp över öronen" förälskad i Jan. Kan det bli bättre? Självklart... om jag hade haft några miljoner på mitt bankkonto, men detta är definitivt en bra början :) Sover så gott när Jan ligger tätt intill mig o håller om mig o jag har Jenny på andra sidan om mig.

Ska snart ta och köra till Jan med Tarzan. Just diskuterat med Jeanette om att vi måste gå ut o festa tillsammans.. har vi aldrig gjort. Och hon vill gärna åka till Törringe, så det får det väl bli *s* Antingen vid kommande lön, eller nästa :)

2 kommentarer:

Vicki sa...

Vad är det på Törringe dem närmsta lördagarna? Dansband?

Hur är det annars idag?

Ha det bra,Vicki

Vicki sa...

Vad är det på Törringe dem närmsta lördagarna? Dansband?

Hur är det annars idag?

Ha det bra,Vicki