24 oktober, 2008

Jäkla förkylning

Min förkylning blossade upp igår kväll o jag e redan så trött på den. Näsan rinner oavbrutet, tror jag snutit mig 200 ggr idag :(
Jenny har varit i skolan idag o dom hade kalas för henne. Jag har jobbat i dag o Agga hade med en god sallad till mig. Tror iaf att den var god.... smakar inte så mycket just nu.
Efter jobb körde Jan o jag o kollade lite priser på lackkonservering o nu i kväll har Jenny o jag varit på Maxi o Netto.
Nu e Pontus hos en kompis o Jessica hos sin pojkvän. Jenny sover o jag sitter vid datorn. Vi e hemma i natt, men sover hos Jan i morgon. Ska försöka övertala Jan till att köra till Ikea i helgen... behöver köpa persienner till Jessicas rum o en hylla till Jennys böcker.

1 kommentar:

Vicki sa...

Vad var det för gott i salladen idag?

Är både Jessika och Pontus borta över natten eller dem komer hem senare i kväll?

Ha det bra,Vicki