06 oktober, 2008

Namnsdagsflicka

Grattis på namnsdagen, Jenny (och Jennifer) :)

I dag fick jag ett väldigt ryck... sökte en annan tjänst på jobbet :) Helt oplanerat. Såg att dom satt upp en ansökan o mindre än 30 min senare hade jag lämnat in en ansökan. Hade jag väntat så hade jag kanske ångrat mig. Det e bara en halvtidstjänst, men hade passat perfekt att kombinera med det jag gör nu, eftersom vi har mindre att göra nu. Får väl se hur många som söker, ansökningstiden går ut den siste denna månaden, så det lär ju dröja ett bra tag innan jag får nåt besked.

Jessica e iväg o tränar nu o Jenny håller på o läser i en "skolebok" hon fått. Hon e trött o lite smågnällig, så snart ska hon i säng. Då ska jag sätta mig o fylla i papper som hon hade med sig hem dag från skolan. Hon har alltid två uppsättningar med sig, en till mig o en till Jan. För att hon e rädd att jag annars inte berättar det för honom, haha.

I kväll ska jag lägga mig tidigt, för jag hade svårt att somna i går kväll.

1 kommentar:

Vicki sa...

Så många och intresanta bloggar man hittar när man surfar runt. Jag har inte gjort det förut men börjat nu. Brukar utgå från dig sedan kommer man till många olika när man klickar vidare.

Ha en bra höstdag,Vicki