20 oktober, 2008

Borta

Så där... då har Jenny ingen lös tand längre. Hon tappade den i skolan idag.
"Sminkningen" på bilden är ett test inför Halloween... hon testar sig fram hur hon ska vara sminkad då. Kan ju säga att det inte blir denna varianten :)

Agga hade med sig en jättegod sallad o för första gången så har jag ätit Keso.. vilket var jättemumsigt. Så det får hon till sin sallad i morgon :) Har gjort kycklingsallad och packat våra matlådor. Ska skala lite morötter o ha med på jobb + att vi fått en kasse äpplen av mamma, som vi ska ha i vår buss.
Glömde väga mig i morse, så jag ska ta det om en stund. Bortsett från salladen på jobb, så har jag bara ätit en morot idag. Men jag ska ta en rågbulle innan jag lägger mig, fast jag inte är speciellt hungrig. Och så blir det nog en knäckemacka i morgon innan jag kör till jobb.

2 kommentarer:

Vicki sa...

Då är hon glad nu när hon tappat sin tand?

Fick du en sallad med kezo idag eller vad var det i salladen?

Äter du bara sallad, grönsaker och frukt nu ingen kvällsmat?

Ha det bra,vicki

Unknown sa...

har tandfen varit på besök? =)