02 oktober, 2008

Hmm...

Jenny tyckte hennes lugg var jobbig, så hon tog o klippte den själv. Och det hon klippte av tog hon o sparade ifall det inte skulle bli bra *s* Jessica fick ta o jämna till det o nu e det svårt att sätta upp luggen med hårklämmor.

Jag fick varit o lämnat grejor till Jan. Hade köpt ost till honom på Netto härom dagen + att hans hemtelefon la av igår kväll, så han får låna en av oss tills han köpt en ny.
När jag varit hos honom körde jag till apoteket o hämtade ut min medicin o sen handlade jag middag. Ungarna ville ha korv, bröd o potatismos, så det har dom fått. Men jag äter inte det (hatar pulvermos), så jag tar väl ett par bullar i kväll. Köpte hem gott pålägg härom dagen, så jag äter mer än gärna bara bullar :) Jenny åt två korvar o en rejäl laddning potatismos.

Jessica o hennes kompis har fått varsin gratis provvecka på gymmet, så dom e i väg o tränar nu. Hoppas Jessicas hjärta orkar med.. hon har väl inte rört på sig på många år *fniss*
Jag håller på o tvättar o när Jenny somnat så hade jag tänkt pyssla lite.. fick fina stämplar med posten i dag :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Var och surfade runt lite på dina länkar. Där var många olika bloggar man hamnade på. Man kunde ju länka vidare så jag läste på några.

Önska sig barnen pulvermos?
Hampus gillar pulvermos med men det gör inte jag. Så ska jag äta så lagar jag riktig mos, pulver får det bli när dem äter själva.

Tränar Jessika på gym i Trelle?
Är det styrketräning då?

Ha det bra,Vicki