29 oktober, 2008

Hipp hipp Hurra!

Åh, min lilla snäcka fyller 6 år idag :) Började dagen med att sjunga för henne o ge henne presenter. Hon var så spänd igår kväll att hon inte somnade förrän vid 23.30, men for ändå upp när jag väckte henne. Hon fick halsband, öronhänge, hårsnoddar o klämmor, målarbok, spegel, Bratz o ett scrapbookingkit för barn.

När jag sen kom o hämtade henne på fritids, så sa hon att Elsa hade varit där och lämnat paketer o att Per väntat utanför. Men hon vågade inte gå o titta.
Självklart fick hon en massa paketer... pärlor o leksaker o sånt. Såg dom hade samma grejor på Ica, så det e väl köpt där. Och så fick hon 100 kr till GODIS! Grejorna har hon packat ner i en låda, för hon sa att hon leker inte med leksaker längre. Nu ligger hon i sängen o läser en bok. Hon fick två böcker med posten i dag oxå. Innan dess så satt hon o pysslade o ritade en massa teckningar till mig.

Eftersom den som fyller år, får bestämma middagen, så åt vi kinamat idag. Jan var oxå med o vi satt på restaurangen o åt. Smidigt att man kan äta china boxar där o inte behöver ta det med hem, och till samma pris.
Sen körde vi o köpte en tårta, som vi smakat på... den e godare i morgon är den har tinat.

Min rygg har börjat krångla igen... har haft ont i en vecka nu o det blir bara värre o värre. Hoppas jag klarar jobba veckan ut, för vi har helsikes mycket att göra just nu :(

2 kommentarer:

Vicki sa...

Så Jenny fyller också år den
29:de? Det gör Axel också så till helgen ska vi gå på 1-årskalas.

Vem är Elsa som var och lämnade paketer till Jenny, en kompis?

Ska ni ha kalas denna helgen för släkten?

Ha det bra,Vicki

Anonym sa...

Får inte Jenny träffa sin pappa längre?