08 oktober, 2008

Mår ok

men har insett att jag har ett stort problem.... jag får inte gjort nåt.
Det e inte så att jag inte mår bra, eller att jag inte har tid, eller att jag e lat. Men jag får inte gjort nåt! Svårt att förklara :(
Så i stället för att sätta upp mål i stil med att jag ska storstäda, så sätter jag upp små mål. Dagens mål är att jag ska bädda rent i min säng... Inte avklarat än, men på väg att slutföra det. Klarar jag det är jag nöjd, o allt jag gör utöver det e ren bonus.

Just nu e Jessica o tränar, Pontus hos en kompis o Jenny sover. Jag håller faktiskt på o färgar håret, vilket jag skulle gjort för längesen. Jag har diskat lite o ska gå ut med sopor sen.
Pratar med Jennifer på Facebook o pratade med Tina i telefon innan o på MSN nu.

Har lite planer på att åka till Småland ett dygn på höstlovet o hälsa på Lena. Vi har inte träffats på så många år o hon har tjatat i ett år nu om att vi ska komma. Och nu känner jag att jag verkligen vill träffa henne. Så fort jag får klartecken från henne, så lämnar jag in en ledighetsansöka :)

Inga kommentarer: