05 februari, 2008

Tisdag...

Börjar med att kommentera den fegis som inte vågade skriva sitt namn efter sin kommentar... Ja.. jag träffade honom via internet... TROTS hans stavning, men alla gör vi misstag, eller hur? Och aldrig att han stavade fel till "teenage" eller "young girls" senare... tydligen stavar han bättre när det gäller sånt som e mer intressant...

Var i väg på badet i kväll, men jag skippade simningen... plaskade lite med Jenny bara. Jan o hon åkte lite vattenruschbana o sen lärde hon sig åka själv.. vi fick inte ens fånga henne när hon kom ner *s*
Efter badet, så åkte Jenny med Jan o jag körde på möte. När jag sen kom till Jan, så hade dom just kommit från Maxi. Jenny var jätteglad.. hon hade fått en hjärtformad matta av honom, som hon ska ha på sitt rum *s* Jan gjorde fruktsallad åt oss... vi käkade middag o sen körde vi hem.

Förresten.. fått nåt galet sms oxå... men bryr jag mig? Nej... jag vet att jag inte skrivit en massa skit om den personen han påstår att jag har. Varför skulle jag skriva nåt om en kompis som jag träffar då o då o som ska komma hit o låna min dator o som har bekanta som går in o läser ibland? Hade jag skrivit skit om henne... då hade dom ju talat om det för henne. Att hon sen går o hoppas på att Xet ska gå tillbaka till henne, det kan ju inte jag rå för. Att hon går förbi hans hus o tittar in genom fönstren.. det e inte skitsnack.. det e ren fakta. Men... jag tycker inte illa om Mia, tvärtom! T o m mamma o Lasse gillade henne, träffade henne när jag följde med o dansade i somras. Och hade inte Jan o jag gillat henne, så hade vi knappast hjälpt henne att flytta.

Nej... läggedax nu... hoppas på att förkylningen e lugnar i morgon o att febern e borta. Om inte, så får jag ev ta o stanna hemma :(

Inga kommentarer: