20 februari, 2008

Ok...

då vart det tisdag. Varit o badat med Lizette o Jenny o det var väl rätt ok, men sen har dom bara bråkat o bråkat. Och när jag sa till dom att sluta, så blev Lizette sur o skulle hem direkt. Jag försökte förklara för hennes pappa, men han brydde sig inte... han tyckte det var bäst att hon kom hem isf, så jag fick möta upp honom i Svedala efter att vi varit hos Jan o ätit.

Och självklart krånglade min andre mobil när Xet skulle ringa, så han blev sur. Suck!!!
Tänkte lägga in lite bilder från helgens lilla kryssning..
Vår mysiga hytt...

Stranden i Travemünde...

Vatten, vatten o åter vatten. Inte land nånstans.¨

Baren där vi kunde köpa så här färgglada drinkar....

I morgon e sista dagen jag e sjukskriven :-) Ska passa på o köra till Trelleborg o handla när Jenny inte e hemma. Jessica o jag ska in på banken oxå.

1 kommentar:

Anonym sa...

Såg jätte mysigt ut på båten!!! Vi har aldrig åkt någon kryssning till Tyskland bara åkt kryssningen mellan Stockholm - Helsingfors. Den var med trevlig!!

Hur länge hann Lizette att stanna där innan hon skulle åka hem igen?

Ha det bra,Vicki