06 februari, 2008

Sjuk

Hemma o vårdar min förkylning. Haft konstant huvudvärk sedan igår kväll o inte sovit så mycket i natt pga det.
Just pratat lite med Jan... blir så glad av att höra hans röst :-)

På fredag åker Jenny till Lizette o sover där... dom tycker det ska bli jätteroligt! Dom ska gå på badhuset, leka på lekplatser o en massa annat.
-----------------------------------
Pratade med företagets kontakt på företagshälsovården o fick besked om att jag ska stanna hemma resten av veckan, för man ska absolut inte jobba när man har feber. Så jag har inte så mkt att välja på då... stannar hemma. Och redan nu e jag så uttråkad o längtar till jobb *s*

Min viktminskning går hyfsat bra... 3 kg på 3 veckor... Funderar på att gå på vattengympa ibland. Kostar 10 kr + inträde till badet o eftersom vi går in gratis via jobbet... Men det hänger på om Jan kan passa Jenny under tiden. Tyvärr kan dom inte vara på badet, för vattengympan e när det e vuxenkväll.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vattengympa är jätte roligt att träna. Jag träna det en termin hela min kropp mådde bra av det. Skulle gärna vilja börja men det är ingen annan som vill gå och jag tycker inte om att köra.

Det är bra att gå ner 1kg i veckan. Jag tar det lugnare eftersom jag ska försöka hitta formen på hur jag ska äta. Jag vill inte gå ner för snabbt för då är jag rädd att jag går upp det igen. Så på den viktgruppen jag går är dem nöjd om jag går ner ett ½kg på 2veckor. Första gången hade jag gått ner 0,8kg. Det var inställt denna veckan så det blir 1månad i mellan denna gången. Så jag förväntar mig att vågen visar minus 1,6kg nästa gång.

Lizetts pappa verkar vara jätte snäll som låter dem andra barnen sova där. Blir jätte roligt för Jenny!!!

Ska hon vara där hela helgen?
Vad ska du och Jan hitta på?

Ha det bra,Vicki