13 februari, 2008

Jaha...

då e jag sjukskriven ett litet tag. E influensa jag har o luftrörskatarr :-( Fick antibiotika. Var inne om på jobb o lämnade läkarintyget o pratade lite. Fikade med Jan - käkade upp hans sallad *s*
I kväll fick jag en sån febertopp att jag bara låg o grät, så obehagligt var det. Jenny o Jessica lagade middag (pannkakor)... jag fixade inte att stå vid spisen.

Nu har jag suttit o spelat lite o ska försöka komma i säng i hyfsad tid. D v s innan kl 2.30... Pysslat har vi inte fått gjort, så det måste vi göra i morgon eftermiddag. På kvällen e det simskola o jag tänkte köra upp om till Jan med lite grejor, så blir det inte så mycket att ta med på fredag. Får ju ha "finkläder" på båten *s*

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur länge har du blivit sjukskriven? Mycket att planera i för helgen?



Ha det bra,Vicki