25 februari, 2008

Sjuk liten flicka

Jenny har varit lite småsnuvig några dagar, men nu e hon riktigt sjuk... har feber, orkar inte äta, gick o la sig bara si så där... o somnade bums. Jag har meddelat jobbet att jag inte kommer i morgon, så hon får vara hemma o friskna till o inte smitta de andra barnen.
Vi var en kort sväng till Trelleborg innan ikväll o handlade lite på Maxi, Willy´s och ÖB. Behövde bl a en kattlåda som ska till Jan.. han ska ha Tikis lite o den kattlådan han hade innan.. den har jag ju här nu.

Nej.. nu ska jag gå o ge Jenny lite hostmedicin.. hon börjad precis hosta för fullt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är det förkylning Jenny åkt på eller influensa? Ska hon vara hemma i morgon med? Är det alltid du som är hemma med henne när hon är sjuk eller ni turas om?

Ha det bra,Vicki

Anonym sa...

Vilken låt Björn Gustavsson har!!! Jag diggar verkligen den och tjejen Carina var inte med på det extra roligt. Det är också en låt vi kollar in mycket här hemma nu.

Ha det bra,Vicki