18 februari, 2008

Måndag...

Härligt att Jan haft semester idag :-) Vaknade när Jessica ringde o sa att hon var utanför. Härligt väder, så när vi vaknat, så gick vi till Willys o handlade. Sen ville Jenny åka buss med Jessica hem. Så då fick Jan o jag några timmar för oss själva igen :-) Började planera nästa resa lite smått *s* Då ska Jenny med... då åker vi ev till ett äventyrsbad i Tyskland. Weissenhäuser Strand, tror jag det heter. Har en kollega som brukar åka dit med sin familj några gånger varje år. Sen nästa gång så tar vi med Jessica o Pontus på en liknade kryssning som den vi nu varit på.

Sen ringde Lizette o ville komma, så jag mötte upp i Svedala. Hon stannar till onsdag, jag börjar ju jobba på torsdag igen, vilket ska bli jätteskönt :-)

I kväll ska jag göra nåt ovanligt.. jag har tänkt se ett program på tv. Jag tittar aldrig på tv hemma i vanliga fall.

Inga kommentarer: