15 februari, 2008

Dåså...

har jag uppdaterat min pysselblogg o lagt in länken bland mina länkar :-) Det har varit lite stiljte på den fronten innan, men nu har jag fått loss tummarna *s* Har sånt pysselsug nu, så jag får väl pyssla lite i kväll hos Jan. Och gissa om kameran ska med när vi åker i morgon?! Får inte glömma att ladda upp batterierna.

Ska snart köra o lämna Jenny hos dagmamman o sen till jobb på mötet.
--------------------------------
Att ett fackmöte kan vara så rörigt... en massa tjafs. Hallå... vuxna människor... Jag blev iaf invald som sekreterare o e redan uppsatt på kurs.

Nu ska jag hämta Jenny hos dagmamman o sen hem o packa mina grejor. Håller på o tvättar upp lite oxå.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är det Annika Persson du menar? Det är den ända Annika jag minns. Har ni börjat att få kontakt?
Då måste hennes son varit ung när han fick barn?

Såg att Frida skulle vara med i melodifestivalen nästa helg igen.

Ha det bra,Vicki

Anonym sa...

Var bor Annika nu någonstans? Har ni träffats? Har hon någon kontakt med Jocke(sin bror)? Hur är det med han i så fall?

Ha en trevlig resa

Vicki