17 februari, 2008

På fast mark...

Haft en resa! Såååå god mat det bjöds på... fanns allt att välja på. Åt förståndigt, dvs lite av varje o orkade till o med några olika desserter :-) Senare mot natten, så satte vi oss i baren o lyssnade på pianisten som spelade o sjöng. Jätteduktig kille! Jan bjöd på en blågrön drink som var jättegod o en rödrosa sak, som var mindre god *s* Drinkarna var billiga... 37 kr....
Natten var mindre kul... har svårt att sova, men det e synd att säga att Jan har det, haha. Nångång mot morgonkvisten så kröp jag över till honom (var ju seperata sängar) o sen minns jag inte mer förrän jag vaknade en timme senare o hade ont i nacken. Kröp över till min säng o somnade om.
Vaknade vid 6.30 när det skrålade i högtalarna att vi var framme i Travemünde, somnade om o vaknade sen kl 10. Tittade ut på det underbara vädret, tog en dusch o så gick vi o åt frukost :-)
Båten skulle gå tillbaka kl 10, men av nån anledning så var det nån försening o båten gick inte förrän kl 12.
Sen har vi mest lullat runt under dagen.. som gått jättefort. Tog en kaffe... Jan bjöd på en drink som var sååå underbart god :-) Hade kunnat drick hur många som helst *s* Men den kostade över 70 kr :-/ Handlade lite vin till mamma o Mia, som dom beställt... köpte godis till ungarna o Jan köpte en älgkudde till Jenny.
Båten var inne vid 18.30 o sen gick vi hem. Brrr, vad kallt! Jenny blev lämnad utanför Jans hus strax efter kl 19 o nu ligger hon o Jan o snarkar som grisar *s* Och jag känner att jag inte kan somna, så jag gick upp igen o nu sitter jag här. Blir nog soffan för mig i natt... trångt i sängen för Jenny skulle tvunget ligga i mitten... o så e det ju det där med snarkningarna... Jo... soffan blir nog väldigt bra :-)
Jessica ringde precis... hon kommer hit vid 9-tiden i morgon bitti.

1 kommentar:

Anonym sa...

Har ni inte jobbat idag? Är Jessika uppe så tidigt när det är lov?

Smsar dig snart.

Ha det bra,Vicki