21 februari, 2008

Haha...

kom i säng tidigare igår... men fick feber o hade svårt att somna. Gick upp o tog en Ipren o sen somnade jag så småningom. När Jan ringde 5.15 så var jag allt utom pigg.
Har varit pestigt på jobbet idag... inte alls kul att jobba. Till på köpet så ska jag jobba på lördag o även nästa lördag. Nästa lördag e det inventering o jag har fixat så att Jan får vara med :-) Tydligen är vi bara 4 st som ska jobba då o det e roligare om Jan oxå kan jobba. Så stannar vi till på Ikea på hemvägen, kanske.

Blev härom dagen tipsad om ett sätt att tjäna lite extrapengar :-) Efter 2 dagar så är jag uppe i 83 kr :-) Fick även ett annat tips, men där får man inte pengar, utan bara presentkort på Komplett.se. Blev medlem igår o idag fick jag ett presentkort på 200 kr. Målet är att tjäna ihop till en laptop med presentkort :-)

I morgon ska jag åka med Jan till jobbet, så jag får upp lite tidigare o lämna Jenny några minuter tidigare. Så därför ska jag snart dra mig mot sängen... faktiskt lite trött i kväll :-)
Glöm inte läsa Fridas blogg... o kolla klippet med Timbuktu *s*

Inga kommentarer: