03 februari, 2008

Förkyld...

igen *suck* Vaknade i morse - täppt i näsan o ont i halsen. Vi gick till ÖB och handlade lite o sen till Entré och köpte bullar.
Slappade sen framför tv´n och datorn... fikade lite o strax efter 17 så körde Jan mig hem... Emil o Jessica har haft min bil i helgen.
Men.. nu har han varit här igen... upptäckte att jag knappt hade nån luft i ena däcket, så Jan kom hit o hjälpte mig att pumpa det. Har en pump för att pumpa däck, men det förutsätter att man har 12V uttag i bilen o det har inte jag :( Har hela tiden haft problem med att däcket inte håller luften, men det e faktiskt inte alls längesen jag pumpade det sist. Får väl lämna in det på lagning när jag byter till sommardäcken.

Mitt lilla troll e hemma igen... Härligt!!! Ska boka tid för klippning åt henne en dag... av nån konstig anledning så e håret mycket kortare på ena sidan. Jessica har sagt det sen hon kom från frisören sist, men jag har inte tyckt att det var så mycket förrän nu när hon ville jag skulle sätta upp hennes hår på ett visst sätt... Får ta henne till en riktigt frisör... sist var det hennes pappas fd flickvän som klippte henne. Eller be Jan att han tar med henne när han ska klippa sig nästa gång.

På tisdag ska vi simma igen... Sen ska jag på möte direkt efteråt, så Jan får ta hand om Jenny tills jag e klar där.

Inga kommentarer: