04 februari, 2008

Socialfidragstagande?

Nån som vet vad det e? Står så på mitt X´s MSN.. Å andra sidan så e han inte känd för att stava så bra *s* Han har en raggannons på nätet o där står bl a att han spelar gitarr i ett "Skånskat" dansband o att han e pappa till ett "busfrå" som han har "var annan" helg :-D
Jaja... han får nog många svar på den annonsen... berättade på jobbet var han ha sin annons o vad han heter... *asg*

Just nu e jag dunderförkyld... Försökt ligga o vila lite innan... men med tonåringar går det inte så bra. Jenny var inget problem. Pontus lagade dock middagen, så det slapp jag... hade inte orkat. Skulle helst vilja köra till Jan o krypa ner i hans säng o bara sova... men inte ens det orkar jag med feber i kroppen.
Följer med Jan till badhuset i morgon, så Jenny får badat, men osäkert om jag själv badar.. beror på hur jag mår.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Går du och jobbar med feber i kroppen? Bada/träna ska man ju inte göra när man är förkyld.

Så duktig Pontus är som laga midda!! Vad blev det för gott idag?

Ha det bra,Vicki

Anonym sa...

Hmmm...det finns ju dem som faller trots stavning...Ni möttes väl via internet va?