15 februari, 2008

Alla Hjärtans Dag

Mått bättre i dag.. inte haft nån feber förrän jag skulle natta Jenny. Började huvudvärk o jag tog snabbt en Ipren, men hjälpte inte. Låg o svettades o frös... huvudet dunkade o just när jag slumrat till, så fick jag sms från Agga. Hon undrade om jag var vaken, om hon kunde ringa. Tänkte först skita i det, men så ändrade jag mig. Hon ringde o vi pratade över en halvtimme... o huvudvärken försvann :-)

Jenny o jag har pysslat idag.. gjort varsin ljuslykta till Jan... med hjärtan på o som det står "I Love You" på :-) Dom fick han när han kom till simningen o tittade på Jenny. Hon hade 2 kakor oxå, som vi fått av dagmamman o som hon sparat till honom.
Jan firar inte Alla Hjärtans Dag... det har han aldrig gjort, så jag visste att jag inte skulle få nåt. Jag har inte gett honom nåt tidigare år heller, så han visste inte att han skulle få nåt.
Men jag fick nåt idag ändå. En teckning från Jenny o en prydnadskatt från Lizette, som kom med posten :-)

Ska bli spännande på årsmötet i morgon.. lär nog gå lite hett till. Hörde i dag att styrelsen inte kommer riktigt överens om vilka som ska bli invalda, så undras hur det kommer gå i morgon. Dom har tjatat på mig sedan i höstas o jag sa till slut att jag kan vara med, om jag inte får nåt betungande. Jag vill i stort sett bara vara sekreterare. Och börjar dom tjafsa i morgon.. ja, då skiter jag i vilket. För jag e inte intresserad, jag gör det isf bara för att vara snäll o ställa upp o duger inte det.. då får dom ta nån annan. Men Agga sa i kväll att det inte finns nån annan som vill ta det. Hon sa åt mig att jag måste tuffa till mig, så jag har lovat att göra det i morgon *s*

Fick tag på telnr till en gammal kompis (Vicki, kommer du ihåg Annika?). Vi har smsat hela kvällen, skickat bilder på barnen o sånt. Ska prata en annan kväll. Hon har 6 barn, e farmor... o e ett år yngre än mig. Hennes äldsta son e ett år äldre än Jessica o hans son e 1 år. Kul!!!

Inga kommentarer: