20 februari, 2008

Sista dagen

som jag är sjukskriven... i morgon ska jag äntligen jobba igen *jippie* Tyvärr så e inte febern borta helt... den kommer o går. Så jag får ladda upp med febernedsättande o ha på jobbet.

Pratade med Jocke idag o jag lovade att länka till Fridas Schlagerblogg...http://blogg.aftonbladet.se/21603
Känner ni för det... så får ni jättegärna rösta på henne på lördag.. :-)

Annars så finns det väl inte så mkt att förtälla just nu. Har lovat mig själv att försöka komma i säng lite tidigare i kväll/natt... dvs INNAN 02.30 *s* Känns som om jag kommer att fixa det, haha.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ska du verkligen börja jobba när febern inte är helt borta? Eftersom du har feber har du säkert en infektion i kroppen fortfarande. Så du inte börjar för tidigt för då kanske du blir sjuk snart igen.

Ha det bra,Vicki