11 februari, 2008

Fortfarande sjuk :(

Nu e jag så hiskeligt trött på denna förkylningen!!! Febern o huvudvärken ger inte med sig. Sovit med öppet fönster i natt, för jag vaknade o hade svettats så allt var blött. Just pratat med Jan o det finns knappt nåt att göra på jobb. Det skulle kommit 1000 bilar i helgen, men inte en enda har visst kommit.

Jag skulle egentligen haft på prova-på-vecka på ett gym i Trelleborg denna veckan, man har fått ändra det till nästa vecka eftersom jag e sjuk. Jan ska oxå prova-på då, så då kan vi gå samtidigt nån gång. Dom har gratis barnpassning, så då kan Jenny vara där. Dom lottar ut ett årskort, så det e därför vi får träna gratis en vecka. Måste träna minst 2 ggr den veckan för att vara med i utlottningen. Jag tycker spinning o aerobic verkar vara mest intressant :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Låter som du fått influensan.

Jag hoppas med att det ska bli bättre med Ronja, hon är så gnällig just nu. Varit iväg med henne idag med får ingen dricka i henne och det fungerar inte med glass heller. Fått i henne lite saft nu och nu ska hon lägga sig. Jag är helt slut inte blivit mycket sömn.

Ha det bra,Vicki