30 juni, 2009

Ojdå...

Pontus upptäckte i morse att vi inte har 2 råttor... utan 5 (!). Tre små knyten springer runt i buren i blindo. Söta e kanske inte rätt ord... dom har inte öppnat ögonen än. Läst lite på nätet o kommit fram till att dom e ca 2 veckor gamla, kanske något yngre. Pontus har gjort fint i buren till dom... städade o ändrade lite på inredningen.

Jessica lämnade Jenny på friidrotten idag, gick bra. Sen efter, så följde Jenny med en kompis hem o jag hämtade henne där. Dom hade badat i deras pool o hoppat studsmatta o haft jättekul.
Nu e vi hos Jan... sover här i natt... lite svalare här :)

Jag har testat att ligga på spikmatta o det var faktiskt väldigt behagligt och gjorde inte alls så ont som jag trodde. Blev lite småtrött o ska nu lägga mig.
Jessica smsade nyss o berättade att hamstern var död... Jenny kommer bli ledsen i morgon bitti.

1 kommentar:

Vicki sa...

Var hamstern sjuk?

Spikmatta det har jag hört många provar nu för tiden. Jag aldrig testat.

Pröva du med kläder på första gången?

Vicki