08 juni, 2009

Familjekväll

I kväll har det varit familjekväll med Jennys klass. Jättetrevligt!!
Först var vi i lekhallen, där sjöng barnen lite för oss. Sen var det en tipsrunda i och runt skolgården, där vi faktiskt hade alla rätt :) Sen avslutade vi det hela med att äta upp vår medhavda fikakorg på skolgården. Jan hade fixat det mesta av vår fika och Jessica hade lite med sig när hon kom.

Dagens bild 090608

Det varade ca 1 timme o sen körde vi o handlade o hem o lagade middag. Blev en halvfuskig middag.... köpte en burk kebabkött på pizzerian o så kokade jag makaroner till det. Jättegott!!
Träffade "lille-Rikard" på Maxi, med sin gravida sambo. Vi stod o snackade en stund.. ses på fredag igen, då vi ska på samma studentfest. Jessica umgås en hel del med honom, då hans sambo e syster till Jessicas bästis Emilie, som vi ska på studentfest hos.
Jenny har klagat lite på att hon har ont i en tand, så förhoppningsvis så får vi en tid hos tandläkaren i morgon. Jag får ta en akuttid, för dom e fullbokade ända in i september. Jag har tagit VAB hela dagen o vi planerar att gå o se studentparaden på förmiddan.
Vi har knappt nånting att göra på jobb... i dag känns det som om vi bara suttit av tiden. Fick dock städat i våra skåp, men det e segt när det inte finns nåt att göra. Hoppas det vänder snart... hellre jobbar jag häcken av mig än bara sitter.

1 kommentar:

linda sa...

hoppas ni får en trevlig semester :)