11 juni, 2009

Torsdag

I dag har jag varit hemma med Jenny. Hon vaknade med feber o ville stanna hemma, trots att dom skulle sjunga inför hela skolan. Så hon gick o la sig igen o efter att jag ringt o smsat att jag stannade hemma, så somnade jag oxå om.

Jag hade lovat Ida, att om jag var hemma, så skulle jag följa med henne som stöd, vid ett möte på förmiddan, så kl 8.30 kom hon o hämtade mig. Jessica såg till Jenny under tiden, o jag var hemma ungefär en timme senare.
Vid 11 gick jag o la mig igen.. sov ca 2 timmar.. upp en stund... o sen sov jag 2 timmar till, då med Jenny som sällskap.
När vi piggnat till o ätit lite, så körde vi en kort sväng till Jan o sen till Maxi. Jenny fick ett par skor till studentfesten o som hon kan ha sen i sommar.

Jag har tagit ledigt några timmar på dagen i morgon o ska åka på Lizettes avslutning. Sen kommer hon hit på kvällen, men ska sova hos mormor, för hon ska inte med på studentfesten.
Ska iväg o köpa ett par skor till mig oxå... hoppas bara att dom har kvar i min storlek. Jessia har köpt ett par likadana... vita.. jag ska ha svarta.

Vi har precis bestämt med Emily att vi ska möta upp hennes mamma utanför skolan innan utspark, så det kommer bli lite stressigt efter jobb. Men men.. hinner hem o ta det lite lugnt innan festen sen :) Byter inte om förrän efter utspark.

1 kommentar:

Vicki sa...

Oj,mår du inte bra?? Så mycket du har sovit!!

Hade ni trevligt på studenten?
Gick det bra på Lizettes skolavslutning?

Vicki