01 juni, 2009

Aggas födelsedag :)

Agga fyller år i dag o vi tjejer skulle dit. Jag var tvungen att köra hem o hämta Jenny först o hämta upp Jeanette.
Almedina körde direkt efter jobb o tog genast itu med gräsklipparen :)
Dagens bild 090601
Agga bjöd på smörgåstårta *mums*
Agga klipper häcken :)
Jeanette, Almedina och Camilla hjälps åt att sätta upp grillen medans Agga o jag klipper häcken på utsidan.
Grillen e färdig.... jag undrar dock om dom inte satt den lite snett ;)
Camilla kämpar o kämpar....
Agga o Jenny hjälps åt med det sista :)
Efteråt fick vi Schwartzwaldtårta :) Stannade kvar en stund o snackade, sen blev det hemfärd.
När vi skulle köra dit, så frågade Jan om jag ville låna hans bil... vilket jag gärna gjorde :)
Nu står den fint parkerad i hans garage o jag har hjälpt honom sortera kanalerna på tv´n.
I morgon ska jag vara hemma med Jenny... ska till läkaren med hennes mage, hoppas jag på.
Varit hos läkaren för min egen del.. armen. Han tycker att jag ska ta en kortionsspruta.. jag som e så rädd :( Sen blir det ev operation. Ja, vi får väl se. I kväll har jag förbaskat ont... men beror på att jag klippt häck.

Inga kommentarer: