29 juni, 2009

Friidrott...

Denna vecka går Jenny på friidrottsskola, idag var första dagen och hon tyckte det var jättekul.. o roligast var att stöta kula =)
Jag tog ledigt halva dagen o åkte hem o följde med henne. Hon blev lite sur när jag kom o hämtade henne på fritids.... hon hade hoppats på att det skulle vara Jan som kom, så han har lovat att försöka följa med henne en annan dag.

Svärmor kom hem från sin semster idag... hon har varit i Tyskland (tror jag det var) o det var urkasst väder... det t o m snöade. Vi e iaf ditbjudna till helgen... hon har köpt nåt till Jenny :)

I kväll har vi varmt i vår lägenhet.. sitter rakt upp o ner o svettas. Klagar inte! Har alltid gillat när svetten rinner längs kinderna ;) I morgon sover vi ev hos Jan... svalare där + planerat sen innan. Jeny tjatar om det varje vecka, att vi ska sova där o att hon får gå direkt till fritids från Jans lägenhet.
På fredag så tar Jessica henne.. dom ska gå o titta på EMD, som ska uppträda här. Har försökt förklara för Jenny att ibland måste jag vara ifrån henne en hel natt o hinna sakna henne. Att då blir det mysigare när vi ses igen.

Nästa månad ska vi åka o titta på "Lorden i Gränden" på Fredriksdal. Jan var o köpte biljetter åt oss innan i kväll =) Och ev har jag fixat så att Jenny får träffa skådespelarna o vi får ta foton till vår idolvägg =) Fast jag vill väldigt gärna träffa Claes Malmberg *s*
Att vi åker o kollar på teaterna har blivit en tradition.. blir tredje året på rad nu. Glad att jag har träffat Jan o att vi hittar på sånt här kul... sånt har jag aldrig gjort förr.. Var glad om jag fick gå utanför dörren.

Nu väntar jag bara på att Jessica ska bli klar i duschen.. sen ska jag i säng =)

2 kommentarer:

Vicki sa...

Är det du,Jan och barnen som ska gå på teatern?

Ska ni på midda till Jans mamma i helgen? Har hon varit borta länge?

Vicki

Vicki sa...

Är det problem på jobbfronten?

Hur många veckor ska du ha semester, 4?

Ska ni ta alla ställerna på en gång eller ni åker hem i mellan?

Kolmården var det ni skulle på. Vad fick jag Skara i från???

Vicki