09 juni, 2009

Studentparad + tandläkarbesök

I dag har jag vabbat, för att gå med Jenny till tandläkaren. Innan det var dags, så var vi o tittade på studentparaden. Jättetrevligt o mycket folk som samlats längs gatorna.
Emily.. (med svart väska)




Efteråt gick vi o fönstershoppade lite o tittade på vad vi ska köpa till Emily.
Sen var det dags för Jenny att gå till tandläkaren... hon har klagat ett tag på att hon hade ont i en tand o idag fick vi en akuttid.
Men.. inget fel... inget hål :) Troligtvis e det så att dom nya tänderna som ska komma, trängs lite o att det e det som Jenny tycker gör ont. Hon blev röntgad o det var en tand som inte riktigt ligger som den ska. Men vi ska avvakta o så ska hon dit igen efter sommaren o så ser dom då om det blivit värre. Isf får dom göra en grundligare utredning, men i dagsläget så var det inget att oroa sig för.

Dagens bild 090609.

Jenny var jätteduktig... gapade snäll o blev nästan lite besviken över att dom inte ville borra :)
Jag har varit o hämtat ut mitt sista par glasögon... t o m Jessica tyckte att dom var fina :)

1 kommentar:

Vicki sa...

Vet inte riktigt hur dem ska bo som ännu. Caroline ska bo hos mig så hon och Amelia hinner träffas så mycket som möjligt. Tror att dem andra ska bo hos Morgan eller Mamma. Dem ändrade vecka och just v 30 har jag lovat att gå in på jobb och jobba. Så jag jobbar den veckan dem är här. Fast jag har fått ett bra sommarschema så det blir nog bra ändå.

Vicki