02 juni, 2009

Tisdag

I dag har jag varit hemma, men gick upp strax efter 8. Kände mig ovanligt utvilad :)
Var iväg på ett möte på förmiddan, som gick bra. Passade på att handla lite på hemvägen.
På eftermiddan gick Jessica o Jenny till McD o köpte glass. Jag hämtade upp dem där o så körde vi o mötte upp Jan när han kom hem från jobb. Tog en kopp kaffe där o småpratade lite. Jans glasögon hade kommit, så vi körde ner till optikern för att hämta ut dem. Då visade sig att mitt ena par oxå kommit, så jag hämtade ut dom :) Fiiiina =)

Hem till Jan igen... planterade om solrosorna o ut med dom på balkongen. Ska bli kul att se hur höga dom blir i år. Jag pratade lite med mina tomat-, jordgubb- och smultronplantor, så vi får hoppas att det blir en hel del på dom. Smultronplantan växer i alla fall så det knakar :)

I morgon ska hela Jennys skola på utfärd till skogen, så jag ska ta o packa ihop matsäcken innan jag tar o lägger mig. Nästa vecka e det familjekväll på skolan o det ska bli så kul att se klassen sjunga o sånt. Fast jag tror jag hört alla låtarna redan :)

1 kommentar:

Vicki sa...

Hur gick det med Jenny hos doktorn?

Vicki