05 juni, 2009

Äntligen helg =)

Ja.. då e äntligen arbetsveckan slut. Blev bjudna på kakor på jobb + att Agga bjöd på lunch *mums* I övrigt har det inte hänt mycket på jobb... nästan för lugnt... segt att inte ha så mycket att göra.
Var hos läkaren på förmiddagen... men det hade blivit nåt missförstånd. Jag hade klart o tydligt talat om att jag INTE ville ha nån spruta i axeln.. men han som jag pratade med hade sagt till läkaren att jag VILLE ha en spruta... så det var därför jag fått tid där. Men icke.. jag ska inte ha nån spruta... vill ge tabletterna en chans först. Däremot skulle läkaren skicka en remiss till ortopeden ang operation av min armbåge, men det behövde jag ju inte komma dit igen för. Så det var bara till att köra tillbaka till jobb o förlorat en timmes komp =(

Nu har vi ätit middag för nån timme sedan o Jenny e ute på gården med kompisar. Hon fick lite popcorn med sig ut, vilket uppskattades :)

I morgon fyller Jan år, så då ska vi gå ut o äta, e det tänkt. Troligtvis ska vi titta på rally oxå... dom kör här i Trelleborg. Ida ska köra o Göran ska vara co-driver. Det vill man ju inte missa :) Sen på kvällen e det ju fotboll... då ska t o m JAG titta =)

Det ser ut som om det blir lite semester i Smögen även denna sommaren. Och förhoppningsvis ett litet besök hos Tina, om det e så att vi kör från Smögen direkt till Kolmården. Då passerar vi Tina o kan kanske stanna där en natt eller två :) Saknar ju Syster Yster o hennes barn!

Nu ska jag ta lite disk o tvätt... sen blir det nog sängen för min del. Fått ont i halsen o hoppas på att det gått över tills jag vaknar.

1 kommentar:

Vicki sa...

Fick du pratat med Jennys läkare idag?

Matchen i morgon kan väl ingen missa? Ska Jenny titta på Zlatan?

Vicki