02 juli, 2009

Vill ha...

en billigare lägenhet... gärna med trädgård/uteplats.. eller åtminstone en balkong. Men i Trelleborg e det stört omöjligt att få tag på det.

I dag har vi inte haft mycket att göra på jobb... sa till Almedina att hon kunde gå hem till middag o till slut så hade vi inget alls att göra... bara satt av tiden. I morgon blir det förhoppningsvis lite mer. Almedina har semester nu.. kommer tillbaka när jag går på semester. Så nu ses vi inte på länge. Fast vi ska väl dit o klippa oss innan vi åker på semester.
Vi var hos henne i kväll, för Jan skulle bli klippt. Han gav henne fria händer o hon klippte honom KORT *s* Men det blev jättefint :) Har på känn att min burk med frisyrgelé hos honom kommer sina väldigt snabbt *s*
Jenny fick en lax att Almedinas man, så den ligger i Jans frys nu o denna gången blir det han som får tillaga den. Att Jenny fick den, beror på att han (Isak) blev imponerad av att Jenny älskar fisk o speciellt lax.. o han e ute o fiskar nästan varje dag.

I dag har det varit VARMT!! Glad att jag fått låna Jans bil o sluppit sitta i min varma. Men i morgon vill han ha den själv.. Han ska följa med Jenny på friidrotten. Hon blev jättesur när det var jag som hämtade henne i måndags o inte han. Och nu i två dagar så har det ju varit Jessica.

Nu börjar det närma sig Aggas förlossning. Hon e beräknad till måndag o jag börjar förbereda mig för att åka med. I helgen ska jag ladda batteriet till kameran o sen får den ju följa med till jobb varje dag. Vet ju inte när hon ringer... Det ska bli jättespännande att följa med på någon annans förlossning :) Jan o Jessica har lovat ställa upp o hjälpas åt att ta hand om Jenny, beroende på när det blir. Måste nog i väg i morgon o köpa nåt till bebisen, så den biten e fixad. Ska inte köpa kläder, utan det kommer bli nåt annat.. ska kolla med Agga om det finns nåt hon inte redan har skaffat.

Nu ska jag ta o hoppa i säng o hoppas på att kunna sova i natt.. svårt att sova i värmen.. gick in o la mig på soffan förra natten... svalare där. Nu ska jag bära in golvfläkten till sovrummet :)

1 kommentar:

Vicki sa...

Har Jan semester??

Ska du vara ledig från jobb när det blir dax för förlossningen?

Roligt att köpa något mer personligt. Jag känner en som gör babyfiltar med olika motiv. Så det har jag beställt de senaste gångerna när någon fått barn. Nu har ju Jonas brossas bebis kommit. Det blev en flicka. Så jag har beställt en babyrosa filt med hallokitty motiv.

Vicki