18 juni, 2009

Torsdag...

Ja... då var denna jobbeveckan till ända. Vi tog faktiskt o gick en timme tidigare... skönt! Jenny gick hem till Jan från fritids o helt plötsligt somnade hon i soffan. Fick snabbt in henne i sängen o så stannade hon kvar där o sov medans jag körde hem o hämtade Jessica. När vi kom tillbaka så sov hon fortfarande, så Jessica stannade kvar medans Jan o jag körde o handlade. När vi kom tillbaka var hon vaken.
Jan började på middan o jag skulle köra Jessica till bussen. Jenny ville inte med, så hon stannade kvar o spelade lite spel.
Lagom tills middan var klar så kom Pontus o nu sitter vi o kollar tv. Ska snart köra hem. Pontus ska åka med sin flickvän till Småland i morgon förmiddag, så Jenny o jag sover hemma i natt.

Jag har funderat ang lägenheten o bestämt att vi inte tar den. Letar vidare efter en större/billigare i stället. Bättre för oss alla.

1 kommentar:

Vicki sa...

Vart ska Jessica fira midsommar idag?

Vad ska ni hitta på?

Har Pontus varit tillsammans med sin tjej länge?

Vicki