21 november, 2007

Tja...

Vicki... ja, jag vet inte om jag har nåt nytt att skriva *s* Knappt orkat sitta vid datorn o när jag suttit så har jag spelat spel.

Irriterad på en kollega på jobbet som myglar så mycket hon bara kan. Vill börja dagen med att smyga iväg o röka (får inte röka på arbetstid), hon vill göra så lite som möjligt o igår fick hon för sig att vi hade jobbat klart för dagen när klockan var 15.05... o vi slutar 15.30. Så jäkla sur hon blev när jag sa att på detta ställe så jobbar vi andra till 15.30. Och samma visa i dag innan frukost... då skulle hon gå 20 min innan. Gå du, sa jag... vi andra jobbar tills det e rast. Sen har killarna sagt till henne nångång när det varit nåt o hon fixar att inte att bli tillsagd. Men men... ska hon vara med oss i morgon oxå, så tror jag mitt tålamod brister o då kommer jag be henne fara åt.....


I går var jag "chef" på jobbet... Agga var på kurs o Almedina var sjuk. Men jag fick sett till att vi fick gjort det vi skulle göra o var nöjd när jag gick hem, även om det var stressigt o jag fick offra lite av lunchen för att bli klar.

Försov mig i morse, så Mia fick köra själv... vi samåker ju. Hon ringer ändå o väcker mig varje morgon... men vad hjälpte det i morse? *s* Blir inte förvånad om Hansson smsar mig i morgon bitti... han gjorde det en morgon förra veckan.

Julbord blir det den 14:e... o innan dess e det luciafest med dagmammorna. I år följer troligtvis Jan med, han har inte varit med de andra åren. Det e ju lite tid kvar tills det e dags, men jag hoppas verkligen att han följer med.

Nej... dags att hoppa i säng...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur gick det med arbetskollegan idag?
Försover du dig fast dem ringer till dig på morgonen?

Så trevligt med julbord. Var ska ni vara någonstans?

Ronja ska med ha luciafirande med dagmamman och sedan ska Amelia ha det med skolan. Det är 3:orna som lussar på Baraskolan i år.

Ha det bra,Vicki