28 november, 2007

Onsdag...

o hela dagen har det känns som torsdag... Vet inte om det beror på att jag sov gott i natt intill min älskling :) Ingen av oss ville gå upp i morse... men hade vi nåt val? Nix pix.

Jessica åkte till Emil igår... dom åker till Dreamhack i morgon bitti. Och Pontus var på föreläsning med Attention i kväll, så han kom precis hem. Så då tog Jenny o jag o körde till Ikea en liten sväng :) Mia har tjatat om att hon ville följa med, men jag vill inte vara beroende av nån annan när jag går där.. det e bara Jan som jag kan tänka mig åka dit med, men han ville inte i kväll. Men jag köpte lite värmeljus åt honom där... o till mig. Och nåt julgrejs, som Jenny vill pynta hans lägenhet med.

Nu har jag sorterat lite tvätt o ska snart dra mig mot kudden. Jenny sover gott, somnade som en stock.

Inga kommentarer: