04 november, 2007

Söndag

Hade en lugn kväll hos Jan igår. När Jan tog ett bad, så gick Jenny o jag o la oss, för hon var trött. Klockan var närmare 22. Jag vaknade av att Jan frågade om jag sov... Svarade att jag nattade Jenny o då sa han att det var konstigt, för hon satt i vardagsrummet o ritade *s* Hon kom in o la sig igen o somnade o jag sov en stund till. Gick sen upp... åt lite godis o somnade sen i soffan. Usch, så tråkig jag varit denna helgen :(

I dag har vi försökt fixa med min bil, men fick inte rätt på det. Sen körde Jenny o jag till Anneli o hjälpte henne med bloggen. Sen mötte Jan oss på Willys, så vi fick handlat lite. Upp till Jan ett tag, sen kom Jessica o vi körde hem.

Nu ska jag återigen försöka formatera datorn. Hoppas datorn nångång fattar att jag HAR hårddiskar... den säger att den inte kan hitta nån :(

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för hjälpen idag, men vi glömde bort länkarna.
Fick en snabb beskrivning av Nancy sen så fixade jag det själv.. *stolt*... "skrattar"

Ha en bra kommande arbetsvecka..// Kram Annelie