07 november, 2007

Onsdag

och dagen har gått hyfsat snabbt. Nu e ju tre dagar avverkade. Men kommer bli en lång vecka denna med... ska jobba på lördag. Och troligtvis nästa lördag oxå, då har mamma lovat passa Jenny. Kan även få jobba i morgon kväll om jag vill, men det vill jag inte. Jenny har sin simning o det går före. Det var ju ingen simning förra veckan pga höstlovet, så nu längtar hon extra mycket.

Katterna springer runt här som galningar just nu... Ett under att dom inte vält blommorna i hallen *s* Dom e så goa, mina söta kisar :) Tippex e den tuffaste av dom... han räds inte mycket.. det ska vara leksaksmöss i så fall *s*

I kväll körde vi till Jan när vi ätit o tog en fika. Skulle ändå ner o handla i Trelleborg o så kände jag för att träffa honom :) När vi sen kom hem så nattade jag Jenny o somnade själv. Vaknade för en stund sen o nu ska jag snart gå o lägga mig på riktigt :) Ska upp lite tidigare i morgon för jag har lovat att ringa o väcka Jan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Iofs,, det har du rätt i när det gäller underkläderna.
Bättre o få sånt man kan använda lite hur som helst.. o inte bara vid speciella tillfällen.. *s*

Ring på söndag så får du se.. tror med all säkerhet vi är hemma.
Vi ska in till stan antagligen nu på fredag eller lördag.. ( lutar väl mer åt lördag )... så vi hinner att åka buss till alla ställen vi vill till.. bl.a innerstan, Svågetorp och eventuellt Ikea..

Ha dé.. // Kram Annelie

Anonym sa...

Går Jessika på kontroll ofta? Vad ligger hennes socker på?

Ska du behålla Tipex också?

Ska ni på midda i helgen när det är Mårten?

Ha det bra,Vicki