11 november, 2007

Söndag

Ja.. då var denna helgen slut. Även denna blev kort, eftersom vi jobbade igår. Efteråt låg vi bara i soffan o tittade på tv. Jag körde o handlade på kvällen o sen åt vi fläskfilé och potatisgratäng till middag. I dag var vi uppe tidigt.. skulle hämta Lizette vid 10.30 o ha några timmar med henne, sen skulle hon träffa en kompis på Kulhuset.

Snö har vi fått o i dag satte Jan på mina vinterdäck. Jag hjälpte till o tvättade de gamla däcken. Tyvärr finns det en nackdel med dubbar.. blir ett fasligt oljud... o redan nu hörs allt så högt när jag kör så nu går det knappt att höra radion :(

Jessica hämtade jag i Trelleborg o Jenny har oxå kommit hem.
Jag mår skit i dag... började igår kväll o blev värre idag. Har smsat med Hansson i kväll o han har lovat att pigga upp mig i morgon :) Skönt att ha nån att "prata" med när jag mår dåligt...

Nu ska Jenny i säng o jag ska ringa o säga god natt till Jan.

1 kommentar:

Vicki sa...

Vad är det som gör att du mår dåligt eller det är helt allmänt?

Ha det bra,Vicki