30 november, 2007

Äntligen fredag

Härligt med fredag.. o inte ska jag jobba i morgon. Fick inte tag på barnvakt... om jag inte räknar Mia o jag känner inte för att lämna Jenny till henne. Jan ska jobba, så vi sover hemma i natt... men kör dit i morgon kväll. Han o Jenny ska fira mig på söndag :)

Åkte med Mia till jobbet idag... mötte Jan på parkeringen. Han hade försovit sig o fick köra själv. På frukosten frågade han om jag ville följa med till Ikea efter jobb :) Så jag meddelade Mia att jag skulle åka med honom i stället...

Där shoppade jag inte så mycket, men Jan handlade lite ljus, m.m. Sen körde han mig till Anderslöv så jag fick hämtat min bil.

När vi var på Ikea så ringde en tjej från 3 och hade ett bra erbjudande. Det lät väldigt bra, men Ikea var inte rätta platsen för att lyssna ordentligt, så jag bad henne ringa senare. Pratade med Jan om det i bilen o han tyckte det lät bra oxå.. om det stämde det hon sa.

Nu ringde hon för en stund sedan... o allt stämde till o med bättre än vad jag väntat mig. Jag får en ny mobil oxå :) Behöver visserligen ingen, eftersom den e skitbra som jag har... men om den nu ingår så... :) Jan ska fundera på om han vill ha min gamle.. men då måste han byta till 3 eftersom den inte går att låsa upp. Annars så ska Pontus ha den. Hans mobil la ju av för ett tag sen :(


Nu ska vi köra o handla på Maxi.... blir billligare än att handla här. Sen ska jag slappa o lägga mig tidigt.

Trevlig helg!

Inga kommentarer: